Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Posted by

Če bi čebula...
Planet brez fosilnih goriv
Kaj bi se zgodilo, če bi ta hip prenehali kuriti fosilna goriva? Najnovejši What If nazorno pokaže, kako odvisni smo od nafte.
Besedilo: Artur Švarc
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Bla bla bla....
10.5.2018 11:34:56
shark911
Globalno segrevanje? LOL Najprej bi si moral vsak zamisliti,zakaj nam lažejo o obliki Zemlje in kaj vse je s tem povezano (ja,nismo na kugli,ki drvi skozi vesolje,ampak na ravnini...): https://www.youtube.com/watch?v=zxkY5RTDfxs&t=16s
10.5.2018 14:11:08
spartan
To je propaganda, zelo dobro se ve, katere drzave bodo izgubljale na vplivu in moci z zmanjsanjem porabe nafte.
10.5.2018 16:40:57
spartan
In vendar se vrti....
10.5.2018 16:41:30
shark911
Ne boš verjel,ampak ni niti enega samega dokaza,da se vrtimo
10.5.2018 18:21:45
spartan
Kaj pa noc in dan?
10.5.2018 19:04:48
matt0
se strinjam. poleg številnih dokazov, da se vrtimo ni nobenega dokaza več
10.5.2018 22:02:49
matt0
spartan, noč in dan je mit. vlada nas čez "noč" pokriva z dekco
10.5.2018 22:03:27
kamiKaZaA
Pogledal prvih 12 minut videa in nehal. Škoda cajta. Sem si vzel list papirja in malo šel računat to. Njihovi izračuni so mimo. Sploh tisti s svetilnikom in kipom Svobode. Obseg Zemlje po Ekvatorju je 40.000km. In če bi ukrivljenost na razdalji 60-100km padala za 60 in več metrov, potem obseg Zemlje nebi bil 40.000km, ampak dosti, dosti manj. Kot drugo. Vsak lahko ali pa je z malo boljšim teleskopom gledal v zvezde. Luna se vidi s prostim očesom. Včasih je tudi viden Mars ali Venera. To so nam najbližji planeti. Po kaki logiki bi oni bili oglati/okrogli in tudi vse ostalo v vesolju, le Zemlja bi bila ploščata. Kot tretje, Zemlja ima naklon in se oddaljuje in približuje Soncu, ter vse kar odstopa od Ekvatorja in se oddaljuje, ima močne vremenske spremembe ( letni časi ) ravno zaradi naklona. Če bi bili ploščati, se nebi spreminjali letni časi, ampak bi bil en letni čas kot je ob Ekvatorju z minimalnimi temperaturnimi spremembami. Kot četrto, Zemlja se vrti, ker če se nebi bi ali imeli non-stop dan, ali pa non-stop noč. Še bi se dalo tukaj debatirat. Verjamem pa, da kdor je danes star okoli 30-40 let in bo še živel vsaj 30-40 let, bo lahko potoval v vesolje ( tehnološki preskok je iz leta v leto večji ), če pa nebo imel denarja, pa bo lahko gledal slike od tistih tisočih/milijonih turistov ( bogatašev ) in takrat bo tista slika dokaz, da je vse to okoli ravne Zemlje bilo le to, da je nekdo imel preveč časa in domišljije, ter si izmislil ravno Zemljo na podoben način kot so si v preteklosti, ko je prvi prevarant srečal prvega butastega človeka in mu prodal zgodbo, da Bog obstaja. Isto je sedaj s to ravno Zemljo. Čista prevara. Kot peto: gravitacija. Vsak Planet ima gravitacijo in na sebe vleče/veže vse kar leti okoli. Okoli našega osončja je ogromno asteroidov v skorajšnjem mirovanju oz. potovanju po zastavljeni tirnici. Tu in tam se kakšen odlepi iz tirnice in začne potovati po našem osončju. Če bo en malo večji ( 10+ km ) zalutal blizu Zemlje, bo ga tudi Zemlja privabila zaradi gravitacije in nas več nebo. Zemlja bo novi Mars ali Venera. In trenutno je največji branik Zemlje ravno Jupiter zaradi svoje velike mase in ker največ asteroidov posrka preden bi le ti dalje potovali proti Soncu in hkrati Zemlji. Torej gravitacija je. In v vesolju ni atmosvere, niti upora. Svetoloba pa potuje skozi Eter. In ker smo mi na Planetu, je isto, kot če bi bili v vesoljski ladji. Mi same hitrosti nebi čutili, niti pospeška, ko bi se oddaljili od Zemlje, zaradi gravitacije, katera več nebi bila prisotna. Tak da, iz fizikalnih razlag je vse logično. Ko pa začnejo prevaranti tuhtati, da bi ovrgli vso znanje in vložen trud genijov po Svetu, kateri so posvečali celo življenje samo raziskovanju in učenju, potem pa pridemo do "nelogičnih" razlag, da je Zemlja ravna in da se ne vrti. Kot sem rekel, če 30-40 let bomo dobili masovne dokaze kakšna je Zemlja.
10.5.2018 22:23:33
Jon
Dans en da video na fb ali yt in razlaga o znanosti...se pa najdejo zmedene duse ki temu nasedajo,najverjetneje so OŠ ze komaj z dvojkami izdelali. Prav,ampak da s svojimi neumnimi in bebavimi teorijami posiljujejo se nas in nas v 21.stoletju prepricujejo da je zemlja ravna,ploscata,...???? Pa narod nehite kadit une cudne substance...grem zdaj nardit en video da je zemlja trikotna!
10.5.2018 22:58:37
shark911
@Jon: zmedena duša si sam,ker so te dobro nategnili v osnovni šoli,da se vrtiš na kugli,ki drvi skozi neko vesolje že miljone let s hitrostjo večjo od 1.000.000.000 km/h,pri tem pa razen ob potresih ne čutimo niti tresljaja (to namreč trdi uradna znanost in astrofiziki)...zdaj pa preberi še 10x in se zamisli,v kakšne neumnosti verjameš,preden naslednjemu rečeš zmedena duša...
10.5.2018 23:18:09
shark911
@spartan: dan in noč ima precej preprosto razlago,Sonce je lokalno in ima usmerjeno svetlobo,tukaj je to dobro razloženo zakaj ni po celotni ravnini dan: https://www.youtube.com/watch?v=T_Kl5T1Ob6M
10.5.2018 23:19:46
shark911
@Kamikaza: zanimivo razmišljaš,ampak žal je resnica malo drugačna...na vsa vprašanja so preprote razlage,ampak če ti odgovorim samo okoli planetov: si res 100% prepričan,da so planeti okrogli (okrogli kot kugla/sfera)? Planeti so podobna svetloba kot zvezde,s tem da jim rečemo potujoče zvezde (ker nimajo krožnega gibanja okoli zvezde severnice/Polarisa,ki ima vedno fiksno pozicijo). Preprosto je nemogoče,da bi lahko videli krožno gibanje zvezd,okoli fiksne severnice,če bi se vrteli na kugli...poleg tega: morje je VEDNO 100% popolnoma ravno,na noben način ni možno dokazati ukrivljenosti morja,itd,itd...
10.5.2018 23:28:37
v10power
Trenutno je podvozje zemlje nastavljeno na Comfort, ob naslednji ledeni dobi pa bo preklopla v Rally mode in bo ježevke namontirala. Pol pa bojo tresljaji.
10.5.2018 23:36:13
shark911
Še to: tole lepo dokazuje,da Sonce ni ogromna kugla plina,okoli katere kroži precej manjša Zemlja,ampak je majhno in kroži nad Zemljo...zakaj se tukaj vidijo oblaki za Soncem,nebi razlagal,ker zahteva nekaj znanja opisne geometrije in perspektive pogleda na ravni površini,ampak bistvo je,da bi bilo to nemogoče v heliocentričnem modelu...komur ta posnetek vsaj malo ne odpre oči,da začne raziskovat naprej,mu res ni pomoči https://www.youtube.com/watch?v=QGvdjhoHyDw&t=165s
10.5.2018 23:42:07
matt0
izgubljena duša.. pojdi enkrat na letalo
11.5.2018 7:21:45
spartan
Pa to je stara teorija, da je Zemlja središče vesolja, ki jo je Galileo ovrgel že v 16. stoletju; zaradi tega ga je cerkev spravila v hišni pripor do konca življenja. Ker je nasprotoval cerkvenemu nauku.
11.5.2018 7:33:02
aichi
Shakr911 se heca, a ne SHarky
11.5.2018 9:23:04
shark911
@spartan:ja,točno to smo se učili v šoli! Pa verjameš tej pravljici,da je Galileo karkoli ovrgel? Res ti svetujem,da si prebereš malo več o tej nekaj sto let stari prevari o obliki Zemlje...nikjer ni niti enega samega dokaza da se vrtimo,in niti enega samega dokaza da bi lahko bilo morje ukrivljeno...na hitro najden en prispevek o tem: http://kreacijainevolucija.blogspot.si/2016/03/zemlja-je-ravna-ploscata-okrogla-ali.html
11.5.2018 9:38:10
Jon
Zanimivo da najdes samo ene na hitro izbrane posnetke in linke...glavni vir informacij za tebe je youtube????? Pa ne se hecaj model,ti lahko tvojo doma farbas ce jo sploh imas,nas pa ne posiljuj vec s temi tvojimi bebavimi teorijami,podkrepljene s cim??? Js bi te banal da je po moje...ker nisi cisto pri sebi,sorry
11.5.2018 10:01:24
shark911
@aichi: žal se ne hecam,gre za največjo prevaro v zgodovini človeštva,vem pa da je (predvsem psihološko) to zelo težko dojati in sprejeti. Vsak z vsaj nekaj tehničnega znanja bi moral hitro videti,da obstaja ogromno dokazov,da smo na ravnini,oz.če rečem drugače:vsi dokazi iz narave nam govorijo,da Zemlja ne more biti vrteča kugla,ki drvi skozi neko vesolje,osnovni dokaz je recimo vedno 100% ravno morje in vedno ravna linija horizonta,ki se nikoli ne spusti,ampak vedno ostane na enaki višini,ne glede na to,kako visoko se dvignemo (na kugli,ne glede na njeno velikost,to niti matematično ni možno - osnove opisne geometrije...). Uradna znanost trdi tudi to,da je sredi kugle,nekaj tisoč kilometrov v notranjosti,nekaj tisoč stopinj vroče jedro...ob tem pa večina ne ve zanimivega dejstva: najgloblja luknja,ki so jo kadarkoli izvrtali v Zemljo,je globoka dobrih 12 kilometrov (google ali yt: kola ultradeep),in zdaj nam znanstveniki prodajajo bučke,da vedo,kaj je tisoče kilometrov globoko? Že na strojnem faksu sem imel s profesorjem za termodinamiko zanimivo debato o tem,ali bi lahko obstajal sistem kugle,ki jo večinoma prekriva voda,hkrati pa bi sredi te kugle obstajalo 5000 stopinj vroče jedro,in to na milijone let...odgovor oz.zaključek: termodinamično tak sistem ne more obstajati! O dokazih,da smo na ravnini,bi lahko debatirali cel teden...ampak kot sem rekel,osnovni dokaz je vedno popolnoma ravna linija horizonta,ne glede na višino,iz katere ga opazujemo: https://www.youtube.com/watch?v=wfUbBn7u2d0
11.5.2018 10:20:12
shark911
@Jon: Smo v letu 2018 in yt je zelo priročno orodje za prikaz določenih zadev,in če nisi opazil,tudi novinarji Avtomanije veliko uporabljajo yt v prispevkih. Lahko pa posebej zate organiziram predavanje s tablo,kredo in grafoskopom,če živiš še v letu 1980!? Banal me boš pa lahko kdaj v živo,če se srečava...
11.5.2018 10:24:04
kamiKaZaA
Morje je ukrivljeno in ni 100% ravno. Če bi bilo 100% ravno bi iz Južne Afrike gledal z daljnogledom/super daljnogledom/teleskopom nekoga kak se v Avstraliji sonči. Pa vemo, da tega nemoreš storit. In prvi, ki bo to dokazal ( seveda nebo ), pokazal sliko kak iz Južne Afrike opazuješ obalo Avstralije, hiše,... bom verjel, da je morje ravno. Do takrat pa znanosti in logiki, ter da je Zemlja okrogla in morje ukrivljeno. Hitrosti, tresljajev pa ne čutiš, ker Zemlja potuje skozi prostor, kjer ni upora. Sem že prej razložil, da tudi pospeškov, hitrosti in tresljajev ne čutiš, ko potuješ z vesoljsko ladjo po vesolju in nisi blizu kakšnega planeta. Isto je z Zemljo. In če bi se Zemlja približala Jupiterju, bi jo Jupiter pritegnil in posrkal vase in takrat bi čutil vsak tresljaj in hitrost, ker bi to bilo od Jupiterjeve gravitacije.
11.5.2018 11:20:12
Jon
Seveda...vsa znanost temelji na prispevkih iz youtuba...prispevke avtomanije iz yt enacis z znanostjo? Vedel sem da nisi cist ok...pa ne posiljuj nas prosim vec s tvojo krivo vero...ker nimas enega uradnega verodostojnega dokaza! Yt to vsekakor ni!!! Samo se cakam da napises da zrak ki ga dihamo ni zrak in zraven se link iz yt...
11.5.2018 12:02:15
shark911
@Kamikaza: imam občutek,da na žalost premalo veš o opisni geometriji in perspektivi pogleda na ravni površini,da bi dobro razumel,za kaj gre tukaj...na hitro: v prostoru imamo tri ravnine: os X (ali horizontalna ravnina),os Z (ali longitudialna ravnina) in os Y (ali vertilakna ravnina,ki pa jo lahko za naš primer zanemarimo,ker ni pomembna za prikaz). Vsak matematik vam bo lahko potrdil,da bi morala imeti na kugli osi X in Z enako ukrivljenost. https://www.youtube.com/watch?v=4xpg0vMYqPY&t=166s V resnici pa v realnosti na horizontalni ravnini (pogled levo-desno) nikoli ni nobene ukrivljenosti,torej ne more obstajati niti na longitudialni ravnini (pogled od nas naprej),zato je to,ker trdiš,preprosto skregano z vso matematično logiko,za matematiko pa vemo,da je zelo natančna veda. Še enkrat:morje je vedno 100% ravno,nikoli ni in ne more biti ukrivljeno,če misliš drugače,mi prosim pokaži primer ukrivljenega morja,da si ga pridem ogledat! Drzga stvar,zakaj določenih stvari ne vidimo neskončno daleč,je pa povezan z perspektivo in efektom "mirroring",ki nam spodnji del objektov "skrije" iz našega vidnega polja...primer boste lahko opazili na zelo dolgem ravnem odseku avtoceste,kjer se ob pravih pogojih v določeni točki zdi,kot da spodnji del ceste "zaplava"...primer je lepo opisan v videu: https://www.youtube.com/watch?v=hXNrjEaYQac&t=379s
11.5.2018 12:04:19
spartan
Torej bog obstaja....brez njega ne bi bilo ravne Zemlje.
11.5.2018 12:09:51
kamiKaZaA
shark911 - pokaži mi sliko, na kateri iz Južne Afrike vidiš Avstralijo ali pa Južno Ameriko, odvisno s katerega konca gledaš, ker če je Zemlja ploščata in morje 100% ravnina, je to mačji kašelj z današnjo tehnologijo. Če lahko s povečevalnim objektivom opazujemo Luno, Mars, Venero in še malo dalje, lahko potem tudi čez morje, katero bi "naj" bilo ravno, to z lahkoto. Ko vidim sliko, ti verjamem, do takrat pa čisto nič, niti tebi, niti vsem tem Flat Earth-arjem.
11.5.2018 12:28:34
Jon
Sistem v jugi je imel odlicne resitve za taksne modele...zdaj pa nekaznovano sirijo neumnosti med ljudi. Razvoj znanosti in medicine je takim osebkom omogocil da prezivijo,zdaj pa jo negirajo. Dugi otok bi bla resitev...
11.5.2018 12:34:04
Jon
Sistem v jugi je imel odlicne resitve za taksne modele...zdaj pa nekaznovano sirijo neumnosti med ljudi. Razvoj znanosti in medicine je takim osebkom omogocil da prezivijo,zdaj pa jo negirajo. Dugi otok bi bla resitev...
11.5.2018 12:37:11
bacco
Ti shark, dej pol razloži kako lahko potem letalo obkroži zemljo, če je ta ravna plošča?
11.5.2018 13:33:59
shark911
@Jon: A boli resnica? A fejst boli?
11.5.2018 14:12:20
shark911
@bacco: Zakaj bi bil letalu problem obkrožiti Zemljo? Poglej si,kako približno sploh zgleda vse skupaj....Antarktika je zunanji obroč (recimo ji rob),ki obkroža vse svetovne oceane,le-ti pa obkrožajo vse glavne celine. Letalo obkroži Zemljo na enak način,kot atlet obkroži notranji del stadiona,okoli katerega teče. Da obkrožiš vse celine na Zemlji,ne potrebuješ kugle...sicer piloti dobro vedo,da letijo nad ravnino,ne nad kuglo (no,vsaj tisti,ki znajo razmišljati...): https://www.youtube.com/watch?v=unILqRkZGKQ
11.5.2018 14:18:52
spartan
A se šalite ali mislite resno....? Potem če bi šel na konec sveta, bi padel čez rob.... tako kot v filmu Marvel Avengers, ko obstaja t.i. Asgard, kjer živijo Thor, Odin in ostali pusteki
11.5.2018 14:56:05
shark911
Kako veš da splo obstaja rob,iz katerega bi padel? Kaj pa če gre za neskončno ravnino? (preden se kdo smeje,naj se spomni,da tudi uradna znanost trdi,da je vesolje neskončno,pa se to nikomur ne zdi smešno...)
11.5.2018 15:07:11
kamiKaZaA
Za vesolje velja trenutno, da je neskončno, ker ne vidimo konca. Vidimo pa zelo daleč. Če se ne motim, da so teleskopi zmožni videt 15-18 milijard svetlobnih let daleč in ko mi gledamo tako daleč pomeni, da mi gledamo dejansko v preteklost in obstaja možnost, da mogoče to več niti ne obstaja. In če bi pri tem zaznali konec, bi rekli da je končno. Sedaj pa še tehnologija ni tako napredna, da bi videli konec in trenutno velja, da je neskončno. Naslednje leto spomladi poleti v vesolje najnaprednejši in najboljši teleskop kdajkoli narejen, James Webb. Z njim bodo še dlje videli kot so do sedaj. In morda se bo takrat teorija neskončnosti spremenila ali pa tudi ne. Tehnološko se zelo razvijamo in vsakih 20 let se pokaže veliki napredek, napram preteklih 20 let. In za bilokako teorijo so potrebni dokazi, ker če nebi potreboval predložit dokazov, bi si zdaj jaz lahko zmislil in naredil super-duper YouTube video, da sloni letijo. In še teoretično razlago brez dokazov: Slon ima velika ušesa in velik trebuh, znotraj polovice trebuha ima helij. Ko z rilcom zadrži zrak, posledično aktivira helij v trebuhu in poleti. Z velikimi ušesi pa pilotira levo-desno, gor in dol. In s takimi teoretičnimi brez dokazov izmišljotinami, bo marsikdo na YouTubu to zagrizel, kot dejstvo, resnico, a vsi vemo da temu ni tako. Zato še enkrat: dajte dokaze in bomo verjeli. Brez dokzaov pa samo to, list papirja vse prenese, vsako možno teorijo, drugo pa je praksa. @shark911 - še zdaj mi nisi odgovoril oz. zakaj še niste slikali z super-duper daljnogledom iz Južne Afrike - Brazilijo ali Avstralijo in bi vsem nam zaprli usta, če drži vaša teorija, da je morje 100% ravnina. To bi bil dokaz. Velik dokaz. Ajde, dal sem vam v namig. Skupaj vržite denar, nabavite daljnogled, teleskop,... in slikajte vse skupaj. Brez dokazov, pa prosim ne nabijajte in širite nekih neresnic. Visoko inteligentni ljudje so posvetili celo življenje, da so razvijali teorije in tehnologije, da sedaj mi dosti bolj lagodneje živimo, kot če bi še vedno uporabljali samo lok in puščice, ter živeli v gozdu.
11.5.2018 15:24:25
shark911
@Kamikaza,ne razumeš prevare! Govoriš,da bi rad dokaz,hkrati pa zanikaš najbolj preprost dokaz: ravno morje! Pokaži mi ukrivljeno morje ali ukrivljeno linijo horizonta,potem se lahko naprej pogovarjava. Glede "visoko inteligentnih ljudi" si verjetno mislil astrofizike...no če s klasično fiziko in matematiko ni nič narobe,po drugi strani ravno astrofiziki prodajajo največje bučke,so pač plačanci sistema,v katerem delujejo in služijo svojo plačo...http://www.publishwall.si/roman.vodeb/post/164808/astro-fiziki-prodajajo-bucke ...drugače pa ne obstaja noben vesoljski teleskop,niti sateliti...ne verjemi v te pravljice o satelitih in vesoljskih teleskopih!
11.5.2018 15:37:57
kamiKaZaA
Visoko inteligentni ljudje so posvetili celo življenje, da so razvijali teorije in tehnologije, da sedaj mi dosti bolj lagodneje živimo, kot če bi še vedno uporabljali samo lok in puščice, ter živeli v gozdu. Sedaj pa nekdo s preveč časa in talentom samo za filozofiranje in nobenim drugim talentom, ruši s svojo filozofijo vso znanost z dakazi, brez enega samega svojega dokaza, ki bi ovrgel vse te dosedaj dokazane z dokazi stvari.
11.5.2018 15:39:06
kamiKaZaA
https://ak3.picdn.net/shutterstock/videos/3759263/thumb/1.jpg
11.5.2018 15:41:57
kamiKaZaA
Zgornja slika je dokaz, da je morje ukrivljeno. Če bi bilo ravno bi videl na drug konec. Pa ne vidiš. Vidiš samo še zrak/nebo, to pa zaradi ukrivljenosti, ker je kopno na drugem koncu, nižje od tvojega zornega kota.
11.5.2018 15:43:28
kamiKaZaA
Daj zdaj še ti meni dokaz. Sliko, prosim.
11.5.2018 15:48:01
spartan
Hey...vesolje ni neskoncno, imate napacne info. Vesolje je po zadnji teoriji ukrivljeno, kar pomeni da je zacetek istocasno tudi konec....seveda tudi Zemlja ni okrogla, ampak je bolj jajcasta, ce smo natancnejsi.
11.5.2018 16:20:27
Lovro7
Shark: Na katerem koli malo višjem klifu lahko vidiš ukrivljenost morja... Ampak tvoji odgovori zvenijo kot dobra zajebancija
11.5.2018 16:45:07
KOMPRESOR
shark911 enostavno povedano ni več pomoči za tebe.
11.5.2018 21:04:07
shark911
@Kamikaza: greva še enkrat lepo počasi: Ne vem,koliko imaš prostorske predstave in koliko imaš znanja opisne geometrije...a razumeš ravnine v prostoru? Razumeš,kaj pomeni horizontalna in kaj longitudialna ravnina oz.če razumeš,da (matematično-geometrijsko gledano) bi morale biti ti dve ravnini na kugli enako ukrivljene?
11.5.2018 21:32:20
shark911
@Kompresor: enostavno povedano,ne rabiš skrbeti,ne rabim nobene pomoči od tebe...
11.5.2018 21:33:57
ripmork
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/025/518/earth.jpg
11.5.2018 22:59:27
ripmork
:P
11.5.2018 23:00:59
KOMPRESOR
Mogoče veš kako zgleda atom? vse okrog nas in izven tega planeta je osnova atom! kako se gradi atom pa si poglej in dobil boš novo razsvetljenje.
12.5.2018 10:42:30
skrivo
Ne morem verjet kakšna debata se je razvila..... no comment....
13.5.2018 11:27:28
kamiKaZaA
@shrak911 - poglej si ta kratki 8 minutni video - Flat Earth Crushed by Discovery Chanel
13.5.2018 14:20:23
kamiKaZaA
https://www.youtube.com/watch?v=QVa2UmgdTM4
13.5.2018 14:20:31
kamiKaZaA
In sedaj upam, da razumeš, zakaj sem vztrajal, da mi s teleskopom pokažeš sliko iz Južne Afrike, kako gledaš kopalce ali hiše v Avstraliji ali pa v Južni Ameriki. Tukaj so namreč s teleskopom in laserjem dokazali, da Zemlja ni ravna in to že na zelo kratki razdalji. Imamo torej "Dokaz". Sedaj pa čakamo na "Dokaz", da je Zemlja ravna. Seveda "Dokaz", da je Zemlja ravna ne obstaja.
13.5.2018 14:33:27
spartan
https://www.newscientist.com/article/2167573-our-understanding-of-the-universes-expansion-is-really-wrong/
13.5.2018 22:04:43

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija