Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
VW-jev šef udriha čez Teslo
Prvi mož Volkswagna, Matthias Muller, se je na konferenci o prihodnosti avomobilske industrije zaletel tudi ob Teslo.
Artur Švarc
24. oktober 2017 | 11:05:48
00

Muller Tesli očita, da niso socialno usmerjeno podjetje in da samo kurijo milijone dolarjev.

“Zdaj moram povedati tudi par besed o Tesli – z vsem spoštovanjem, obstaja nekaj prvakov v veličastnih napovedih na tem svetu, ne bi o imenih. So podjetja, ki komajda prodajo 80 tisoč avtov letno. Potem so tu podjetja, ki prodajo 11 milijonov avto na leto in ustvarijo 14 milijard evrov dobička. Če sem prav informiran, pri Tesli vsaki kvartal zakurijo trimestno številko dolarjev in čez noč odpustijo stotino delavcev. Socialna odgovornost? Ne sme nas zanesti in primerjati pomaranče z jabolki,” je bil oster Muller.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan | 24.10.2017 12:06:34
Slisi se kot tipicna predstavitev nemske "vecvrednosti". To ne pomeni nic dobrega....
slovencsm | 24.10.2017 12:15:46
spartan, saj se strinjam s tabo a vendar je nekaj resnice tudi v tem mnenju. Dejstvo je, da je Tesla v bistvu sponzorirano podjetje, ki živi samo na račun subvencij. Neke ekonomske logike zadaj še vedno ni. Človek se potem samo vpraša, zakaj je nekomu dovoljeno a drugim ne. Je pa dejstvo, da je zame to siljenje v direkten prehod na elektriko strokovno popolnoma nekorektno. Za tako drastične spremembe se zahteva čas in vmesne tehnologije. Namreč poleg drugačnega pogona bo potrebno prilagoditi tudi energetsko prozvodnjo in dobavo ter logistiko.
911 | 24.10.2017 12:21:38
Zapre naj kljunček pa naj raje pred svojim pragom pomete, goljufivec nemški.
Jože | 24.10.2017 13:18:16
Slovenecsm, se popolnoma strinjam s tabo! Nemci, bi že zdavnaj svojo avtomobilsko industrijo preusmerili v elektor, če bi slednje pilo vodo. Celotna EU bo morala najprej zagotovit zadostno količino elektrike za potrebe prometa. To kar si je zamislila politika z Žlendrom, je strel v lastno koleno. Nihče od voditeljev še ni odgovoril, kje bomo dobili ali pa proizvedli vse te silne tera wate energije. V Sloveniji bi morali postavit na vsa zanimiva vetrna polja vetrnice pa še zraven novo nuklearko z 10x tolikšno zmogljivostjo kot seda, da bi pokrili potrebe po energiji in seveda nadgradit prenosno omrežje, da bo vse skupaj zdržalo - v nasprotnem se bomo vozili na električni pogon, v prikolicah pa generator... HAHAHAHHA Vsak kateri ima malo občutka in elektrotehničnega znanja mu je to jasno, a na žalost opažam, da imamo pa veliko pametnjakovičev in sprašujem kako to, da ob taki poplavi znanja slednjih še niso razvili "perpetuum mobile"...
Mitja Bonča | 24.10.2017 16:06:52
Točno to, naši vrli vodilni ali o tem sploh še niso slišali, oziroma so nevedi, koliko ele. energije bi bilo potrebno da bi na naših cestah lahko napajali 500.000 vozil (če ne več), kje so potem še daljnovodi, da se to spravi do porabnikov. Da ne govorim o celi Evropi. Sem prepričan, da se ta tehnologija na dolgi rok ne bo obnesla. Tipično politično.
911 | 24.10.2017 16:30:04
Samo glede tega elektro avta je že prav smešno vse skupaj. Eni pravijo da ne bo mogoče avte spraviti v večini na štrom, malo zatem se oglasijo nasprotniki ki pravijo da recimo že v Sloveniji danes proizvedemo dovolj energije za nevem koliko stotisoč vozil potem pa bodi pameten. Jaz zase vem da bom v srednjeročnem planu šel na elektriko avto bom pa tankal sam pred svojo hišo na svoji “bencinski črpalki” in vse to bom financiral sam, ter dokler bo sonce svetilo na zemljo bom lahko “tankal” za cca 200 km dan kar zadostuje za 98% mojih potreb za ostala 2% bo pa hibrid. Je pa ta izračun baziran na trenutne zmogljivosti baterij, ter pridobivanje energije, verjetno bo to čez 5-8 let še bistveno učinkovitejše.
alfafil | 24.10.2017 17:56:49
In dražje,ker se država ne bo odrekla svojemu deležu.
macolar | 24.10.2017 18:11:45
Kje je bila socialna odgovornost v primeru diesel-gate? Glede ne to kako so leta prodajali svoje "greeener" dizle ki so bli v bistvu ista svinjarija kot prej. Po drugi strani so električni avtomobili daleč predragi, nič bolj zeleni - kvečjmu se zaradi njih naredi več svinjarije. Kot tretje je pa FW bil nekaj več nekoč - 20,30 let nazaj, njihove zdajšnje precenjene gare pa lahko kar imajo, so padli nazaj tako oblikovno kot tudi tehnično, mislijo pa da so nekaj več, tako kot večina njihovih uporabnikov. FW? - Nein danke. V bistvu to velja za vse nemške avtomobile.
slovencsm | 24.10.2017 19:17:04
Macolar, glede dieselgate-a se popolnoma strinjam, da odgovorni dobijo kazen, ki jo zaslužijo. Tukaj zame sploh ni dileme. Seveda pa dieselgate ne smemo mešati z elektrifikacijo avtomobilov. To je popolnoma drug problem. 911, eno je kaj bi lahko bilo čez par let, drugo pa so strokovna dejstva danes. In dejstvo je, da če recimo 10% avtomobilov jutri preide na elektriko, nimamo dovolj svoje električne energije, da sploh ne govorim o logistiki. Reči, da bomo npr. 2030 prešli na popolno elektrifikacijo brez priprave resne strategije (kaj, kdaj in kako) je čisti politični blef. Moramo vedeti, da večine sedanjih politikov takrat ne bo več. Ostali pa bodo pozabili ali pa govorili, da so se stvari spremenile. Ker sem inženir, ne padam na razne napovedi brez analize dejanskega stanja. Preveč napadov raznih tehnologij sem že videl in tudi njihovih klavrnih propadov. Vedeti moramo, da nove tehnologije spoznavamo počasi in postopoma in da je nemogoče napovedati vse stranske učinke, ki jih poznamo pri sedanjih tehnologijah. Zato pa obstajajo prehodna obdobja, ki omogočajo tudi razvoj prehodnih tehnologij. Da pa bo stvar enostavnejša, bom to ponazoril z enim primerom. Že 3 leta iščem električni moped ali skiro ali kaj podobnega za vožnjo v službo. Rabil bi cca. 80 km realnega dosega in ceno recimo max. 2.000 EUR. Ne boste verjeli ampak do danes sem pregledal že vse živo a takšnega vozila še nisem našel. Na papirjih obljubljajo marsikaj a ko zadevo testiraš, je realnost popolnoma druga. kot recimo v primeru dieselgate-a. Izpusti na papirju odlični a realnost druga. In če danes nismo sposobni narediti enega takšnega enostavnega vozila z nekimi razumljivimi karakteristikami (seveda glede na današnje potrebe), potem mi lahko verjamete, da je električna mobilnost še daleč. Pa smo samo pri baterijah. Kje je še vse ostalo? Recimo ko beremo o dosegu teh avtov danes, govorimo recimo o 300-400 km. A nikdar ne zaslediš, da gre za idealne pogoje. Priklopiš grelec ali klimo, pa domet drastično pade. Vplivi temperature tudi niso zanemarljivi. Da ne govorimo, če avto malo obtežimo.
911 | 24.10.2017 19:51:58
U ti pa kompliciraš, preveč računaš kaj se ti splača in kaj ne in vpeljuješ neke ovire samo zato da si dokažeš da imaš prav in ti ni treba preklopiti iz A v B. Pa veš kaj, imaš prav kot ima prav tudi tisti ki ne gleda tako kot gledaš sam in to je konec koncev najbolj prav. Dejstvo da bo šlo pa veliko avtomobilov v naslednjih 15-20 letih na elektriko, jasno da bo klasični pogon tudi ostal kakšen bo pa ta delež pa ve sam bog. Pa to ne bo zato ker sam jaz tako napisal, ampak zato ker je elektro lobij tako rekel.@alfafil zna biti da res, čeprav danes ljudje sami doma polnijo elektro avte in se vozijo praktično zastonj (brez začetne investicije) pa se bo to sigurno s večanjem deleža elektro vozil spremenilo, kako pa spet ve ne noben.
spartan | 24.10.2017 21:42:09
To ni fer od Mullerja in to se na taksni poslovni ravni ne dela. Namrec ni Tesla kriva, da delez prodanih dizlov (bestseller VW-ja) pada hitreje, kot je bilo pricakovano. Prav tako ni Tesla kriva, da je VW dolgo puscal elektriko vnemar in mora sedaj toliko vec investirati, da dohiti konkurente. Dizelgate pa so sami zakuhali...tiho bi naj raje bil s taksnimi izjavami. Se Marchionne nima tako neumnih...
skrivo | 24.10.2017 23:32:46
Moram napisati eno tehnično dejstvo: za kompleten prehod 1.000.000 slovenskih avtov na elektro pogon ob predpostavki, da vsak letno prevozi 20.000km potrebujemo samo še eno tako nuklearko, ki jo imamo, ali pa še en TEŠ6 in to je to - nič neizvedljivega!
slovencsm | 25.10.2017 7:46:16
911, nič ne kompliciram. Sem inženir in vem kako stvari potekajo. Takšno potiskanje ene tehnologije bo katastrofa za tiste, ki v to vlagajo denar. Vsaka tehnologija rabi čas, da dozori. zato v fazi razvoja vedno razvijaš več stvari naenkrat. Potem posamezne tehnologije odpadajo zaradi pomankljivosti, ki se pokažejo skozi čas. Če imaš srečo, na koncu ostaneš z eno, ki potem leta nosi denar. Tukaj pa na vrat na nos favorizirajo samo eno tehnologijo in vse ostalo se bo pa kar samo prilagodilo glede na čas. No, saj nimam nič proti, če nekateri zapravljajo denar za brez veze ampak če pa naša vlada reče, da bomo čez 12 let vsi prešli na to tehnologijo, je pa že problem. No, še večji problem je, ker zdaj kar tekmujejo, kdo bo napovedal hitrejši prehod. Sem slišal že za leto 2025. Samo v sanjah. Samo poglejmo, koliko časa že optimizirajo baterije. Pa večina nas ve, da so kapacitete že zdaj na maksimumu in da velikih rezerv ni. Išče se druge materiale in postopke ampak to je še eno področje, kjer se tehnologije šele testirajo. No, vsak si lahko sam ustvari svoj pogled na to tematiko. A dejstva ostajajo. Čez noč bi radi zamenjali nekaj, kar je delovalo 100 let. Kot je zadnjič dejal šef razvoja enega podjetja. V osnovi se tehnologije ne spreminjajo. Zadeve se optimizirajo in iščejo se ekološko sprejemljivejši materiali. Zamenjava neke tehnologije namreč zahteva kljub moderni tehnologiji veliko časa in podjetja za to običajno nimajo ne volje ne denarja. Smo namreč v dobi, ko vsi pričakujejo dobiček jutri in ne čez 30 let.
911 | 25.10.2017 8:55:31
Čez noč, resno ker kolikor vem so električna vozila aktualna (beri jih razvijajo) zadnjih 5-10 let, napovedi da bodo elektro vozila prevzela primat so pa za 2030-2040 in to je kaj čez noč. Je pa tako vsak inženir trobi v svoj rog, v resnici pa konkretnega pojma nima nobeden kaj točno se tukaj dogaja. Sam kot laik menim, da bodo elektro vozila sigurno bistveno povečala delež v naslednjih 15-20 letik, vi inženirji pa kar naprej racunajte, kalkulirajte, sestankujte, preizkušajte, nenazadnje pametujte, ampak kugla se vrti to je pa edino pomembno v vseh stvari.
911 | 25.10.2017 8:57:55
Čez noč, resno ker kolikor vem so električna vozila aktualna (beri jih razvijajo) zadnjih 5-10 let, napovedi da bodo elektro vozila prevzela primat so pa za 2030-2040 in to je kaj čez noč. Je pa tako vsak inženir trobi v svoj rog, v resnici pa konkretnega pojma nima nobeden kaj točno se tukaj dogaja. Sam kot laik menim, da bodo elektro vozila sigurno bistveno povečala delež v naslednjih 15-20 letik, vi inženirji pa kar naprej racunajte, kalkulirajte, sestankujte, preizkušajte, nenazadnje pametujte, ampak kugla se vrti to je pa edino pomembno v vseh stvari.
skrivo | 25.10.2017 11:58:31
Za neinformirane (tudi za inženirje, ki se ne ukvarjajo z baterijami): sam se ukvarjam z baterijami 25 let in vam lahko povem, da je sedaj največja v praksi uporabljena gostota energije na enoto mase za litijeve celice okrog 260 Wh/kg (Tesla, Ampera-E, top shit telefoni,...). V laboratorijih pa že delujejo prototipi z gostoto energije blizu 1000 Wh/kg - čist zares, ne samo na papirju! Materiali so seveda drugi (vsebujejo žveplo), saj se iz tega kar imamo v avtomobilih danes (t.i. litij-NMC ali litij-NCA katoda + grafitna anoda) ne da kaj bistveno več ven potegnit. Ampak na vidiku so že baterije s faktorjem 3-4. A si sploh lahko predstavljate kaj je to faktor 3-4 lažja baterija za isto vsebnost energije??? Skratka noro in kar je najpomembneje: to ni znanstvena fantastika ampak realnost čez 10-20 let!
skrivo | 25.10.2017 12:05:19
Še to: v Bruslju je sedaj zelo vroče glede izdelave baterijskih celic (CELIC!). Gre za to, da če nimajo proizvajalci svojih celic in so odvisni od J. Koreje in Kitajske, na trgu ne morejo z baterijskimi avti narediti nič (podobno kot da bi mašine za Audije delali samo Kitajci). To so sedaj spoznali in v Bruslju je URGENCA. Do februarja 2018 morajo pripraviti program postavljanja evropskih GIGA fabrik za celice. Noben EU proizvajalec avtov trenutno ne izdeluje celic! (Mercedes jih je, ampak so fabriko lani pametni managerji prodali.....svetovne budale, prvaki z naskokom!).

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija