Nedelja - dirka - Red Bulla v Suzuki znova na vrhu - Avtomanija

Red Bulla v Suzuki znova na vrhu

Nedelja - dirka

Red Bulla v Suzuki znova na vrhu

07.04.2024 09:00

Na dirki za VN Japonske se je zmage že tretje leto zapored veselil Max Verstappen, moštveni uspeh pa je z drugim mestom dopolnil Sergio Perez. Tretji je bil Carlos Sainz, ki je uspel v neposrednem boju za stopničke ugnati Charlesa Leclerca in Landa Norrisa.

Matej Natek

Pri Red Bullu niso potrebovali dolgo, da se poberejo po težavah v Melbournu. Vertappen in Perez sta bila neulovljiva že na kvalifikacijah, podobno formo pa sta prikazala tudi na sami dirki. Le-ta se je sicer pričela z nesrečo v 2. zavoju, ko sta se zapletla Ricciardo in Albon in priletela v zaščitne gume. Omenjeni dvojec jo je na srečo odnesel brez posledic, zato pa je bilo dogajanje prekinjeno z rdečo zastavo. Ob ponovnem startu, dobre pol ure kasneje, je Verstappen znova rutinirano ohranil vodilni položaj, pred Perezom. Norris in Sainz, ki sta dirko začela iz 2. vrste, sta bila preveč zaposlena z lastnim dvobojem, nikogar pred sabo pa ni uspelo ogroziti niti Alonsu, ki je imel uvodoma nameščene najmehkejši komplet gum.

Red Bullovemu dvojcu so nato v nadaljevanju še največ preglavic povzročali nekoliko zgodnejši postanki s strani konkurentov. Za kratek čas sta se posledično za nekaj krogov znašla celo Sainz in Leclerc – presenetil je predvsem slednji, saj je Monačan (tokrat s čelado posvečeno Bianchiju, ki se je tu ponesrečil leta 2014), ki je dirko pričel kot sedmi, a pridobil po zaslugi taktike enega postanka. Kljub solidni predstavi pa do stopničk vendarle ni uspel priti, saj ga je v 46. krogu prehitel Sainz. In to zgolj dva kroga potem, ko je na ciljni ravnini enako storil še v boju proti Norrisu. Slednji se je tako po obetavnih kvalifikacijah, ko se je zdelo, da bi morda lahko izzval za sam vrh, moral na dirki zadovoljiti zgolj s petim mestom.

Solidno šesto mesto je tokrat osvojil Alonso, ki je prikazal odlično obrambo proti Piastriju. Avstralec je bil s svojim McLarnom vidno hitrejši, a nikakor ni uspel pripraviti napada na dvakratnega svetovnega prvaka. Za nameček pa ga je ob pričetku zadnjega kroga prehitel še Russell. Slednji je namreč – tako kot Hamilton – dolgo časa vztrajal na taktiki enega postanka, kar pa Mercedesovemu dvojcu ni prineslo želenega ritma. Po menjavi gum (za zadnji del dirke sta bila edina na srednje trdih gumah) bi mimo Piastrija skorajda prišel še Hamilton, kateremu pa je nato zmanjkalo krogov.

Na veliko veselje številnih japonskih navijačev je 10. mesto osvojil Cunoda, ki je s tem postal prvi po Kobajašiju (2012), ki se mu je uspelo na domači dirki uvrstiti med dobitnike točke.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
redbull07.04.2024 09:58
Izvrstno
redbull07.04.2024 10:01
Tale Leclerc bo živa druga violina v Ferrariju drugo leto . Sainz ima hitrost in lahko se jim kolca. Mercedes je pa res polomija
david11207.04.2024 12:33
sainz dirka brez pritiska zato mu gre ker lahko tvega vec pa tud če se razleti se velik ne bo sekiral..leclerc je pod močnim pritiskom ker ve da drugo leto pride hamilton...zagotovo bo pocilo med njima zmagovalec bo pa hamilton
scythe07.04.2024 12:38
Ferrari spet presenetil, dobra taktika in popravili so degradacijo gum, kar je bil problem zadnjih 2 let. Hamilton zna dobiti dobrega Ferrarija.
macolar07.04.2024 13:25
Ferrari je naredil totalni kiks da so odžagali Sainza. Medtem ko Sainz letos cveti proti Leclercu, trenutno pa Lewis vegetira proti Russlu.
F1_tom07.04.2024 15:06
macolar, torej upaš stavit, da bi bili isti rezultati Sainza, če bi ostal v ferrariju? Mogoče ravno ta maščevalnost in občutek "itak nimam kaj zgubit" delata te rezultate. Če je tako, potem še dobro, da so ga odžagali. Tak pristop mora imeti dirkač ne glede na to, a ima sedež ali ne. Dobi bolan denar za svoj job, mora se potrudit vedno.
Aventador07.04.2024 15:53
Za Lewisa je znano, da izgubi motivacijo, če je očitno, da je neko moštvo v nadvladi. To je seveda več kot očitno, saj bodo ostala moštva pobrala le drobtinice, ki se bodo izmuznile predvsem Perezu, Maxu skoraj nemogoče, razen če mu odpove tehnika. Tudi v sezonah prevlade Red Bulla z Vettlom za volanom Lewis ni našel motivacije, zato ga je po točkah prehitel celo en Button. Jasno, da se tip koncentrira na prihodnjo epoho z Ferrarijem, površni poznavalci F1, kot je na primer Macolan, pa to razumejo kot "vegetiranje" napram enemu Russlu. Smešno, ampak tako eni razumejo F1.
macolar07.04.2024 16:30
Aventador, da pišeš take bedarije je res treba imeti pogum, veliko mero ignorizma in ponosa na lastne pomanjkljivosti. Izgovor o izgubi motivacije je že pravi kliše med tebi podobnimi. Dirkač ki nima motivacije je neuporaben, sploh pa če ga plačuješ z več desetimi milijoni. Button kar en dirkač? Kiks številka dve. Haha, slaba motivacija...Senna in Alonso sta imela konkretno večji razlog za slabo motivacijo, pa o njej ni bilo ne duha ne sluha. Ni treba biti ravno poznavalec, da prepoznaš nekoga ki se mu ne ljubi igrati če ne more vedno zmagat...na tak način bi morali vsi pustiti serijo med leti 14-20.... Manjka še samo da napišeš da ga je Bitton premagal zato ker ga je Nicole pustila tisto sezono... xD
F1Lover07.04.2024 18:40
Čestitke zmagovalcu Maxu pa tudi ostalima dvema na stopničkah. Odlična dirka.
duss07.04.2024 20:28
Moja 2 centa.. LH je naredil napako, ko se ni upokojil po sezoni 21, na vrhuncu, kot legenda. Lahko, da ni motiviran. Ampak to se od domnenvno najboljsega vseh casov ne spodobi. Mozno, da ga Ferrari prerodi.. jaz bi rekel, da ga ne bo.
scythe07.04.2024 21:17
Naredil ni nobene napake, samo poglejmo si Alonsa. Bil je v zatonu in še parkrat odpisan, kje je danes? Hamilton dobro ve, da Mercedes ne bo konkurenčen do 2026. Ferrari mu zna ponuditi boljši dirkalnik kot mu ga zdaj Mercedes ponuja.
Aventador08.04.2024 00:09
Macolar, ne mislim se spuščati na tvoj sekira/kramp nivo, o človeški psihi imaš ravno toliko pojma kot en gozdar o proizvodnji mikročipov. Če misliš, da v dirkalnikih F1 sedijo roboti, ki na vsaki dirki izklopijo zunanji svet in odfurajo dirke na 100% maximum, se prekleto motiš.
macolar08.04.2024 05:57
Aventador, kot sem napisal: ponosen si na lastno ignoranco. Kapo dol tvoji sposobnosti da se lahko tako odklopiš pri razmišljanju.
Whiteswan08.04.2024 12:33
Se strinjam da bi LH po 21 lepo moral v penzion. Odsel bi kot legenda. Kar se Fergole tice. Taksn vodenje, spagetarska povrsnost, brez jasnega diktata ne bo mostva nikoli naredil konstantno zmagovalnega. Edini pogoj je da se RBR raztura in bo vec maneverskega prostora za prvo mesto.
Bolt12408.04.2024 19:14
bolj je preprosto kot se zdi glede L.H legenda je lahko samo v pravem bolidu in to ob pravem času tako kot vsi ostali vključno z Maxom noben ni boljši od ekipe cilj je premegat svojega moštvenega kolega in to je vse
soling08.04.2024 20:24
Žal še ena monotona sezona nas čaka. Lewis normalno, da ni motiviran glede na material, ki ga ima. Motiviran, kaj? Osvajati 3, 4 mesta... S tem bolidom sigurno ne. Bi pa moral biti bolj motiviran Russell, ki mora še kaj doseči in se dokazati. Pa tudi s tem bolidom bo žal bolj težko. Po drugi strani se Max ne bo mogel niti pohvaliti, da se je boril proti komu za zmago, niti z moštvenim kolegom ne. Lahko mu bo v ponos superioren dirkanik, ki ga je potrebno le občasno malo bolj pognati. Žal pa tudi sezona, ko pa se je le moral boriti z Lewisom mu tudi nebovponos.
soling08.04.2024 20:29
Zadnji čass, da nardi Lewis premik. Že včeraj bi ga moral.
kolesarxy08.04.2024 20:43
Seveda dirkači niso tako motivirani, če vedo da je Max druga liga. Če ne drugega, se pa borijo za to, da vsak premaga svojega moštvenega tekmeca.
Aventador09.04.2024 05:47
Daj kolesar ne palamudi, RedBull bi bil zadnja tri leta z Perezom glih tak prvak. Max je zelo dober, ni pa kot praviš “druga liga “. 2021 se nikoli ne bo štelo, ker sta mu Masi in redbullov Horny prigoljufala naslov.
kolesarxy09.04.2024 07:24
MAX je trenutno druga liga, tu ni kaj dodat. Če pogledamo zadnja tri leta 21-23, ni videti, da bi Perez bil vedno prvak. 2021 se čisto lepo šteje, če osebno tega ne sprejemaš, to ni pomembno!
duss09.04.2024 18:16
A bi bila narejena ena primerjava kako bi bili prvenstvo bre Maxa? Pa ni bil Perez na crhu. Lani bi bil tezko prvak, predlanskem pa verjetno res.
deyych09.04.2024 19:04
Aventador daj ne bluzi. Maxa ni bilo prejšnji dirko pa smo vidli kje je bil Perez. Drugace pa leta 21 je mel LH prvih 20 dirk potem goljufanih. Sezona ni sam zadnji krog
soling09.04.2024 19:07
Max bi bil božanstvo, da nasledjo sezono prestopi v Mercedes in osvoji naslov, nabriše Russella in si prisvoji status legende.
deyych09.04.2024 19:56
Aventador daj ne bluzi. Maxa ni bilo prejšnji dirko pa smo vidli kje je bil Perez. Drugace pa leta 21 je mel LH prvih 20 dirk potem goljufanih. Sezona ni sam zadnji krog
redbull10.04.2024 07:26
Šiling vse bi šlo, ampak če bi trenutne jajce Mercedesove malo bolj konkurenčne naredili. Max bi jih steral že takoj po radijski , . Ti ljudje bodo težko kaj skup spacali
kolesarxy10.04.2024 09:52
Saj Mercedes zna narediti dirkalnik, še ne dolgo nazaj so imeli raketo proti ostalim.
Aventador10.04.2024 11:36
Maxovim zaljubljencem ocitno mankajo osnove matematike. Brez Maxa dobi Perez avtomatično več točk, poleg tega dela moštvo izključno zanj. 2022, 2023 in verjetno tudi letos garantirano prvak Red Bull, tudi brez Maxa. Dobro jutro ????
Aventador10.04.2024 11:39
Maxovim zaljubljencem ocitno mankajo osnove matematike. Brez Maxa dobi Perez avtomatično več točk, poleg tega dela moštvo izključno zanj. 2022, 2023 in verjetno tudi letos garantirano prvak Red Bull, tudi brez Maxa. Dobro jutro ????
macolar10.04.2024 11:53
Da je voda mokra že veš, ali še raziskuješ?
hubertfast10.04.2024 11:58
Se strinjam, Perez brez Maxa bi imel 2 naslova. Enako velja za Bottasa brez Lewisa..
Aventador10.04.2024 13:29
Maxovim zaljubljencem ocitno mankajo osnove matematike. Brez Maxa dobi Perez avtomatično več točk, poleg tega dela moštvo izključno zanj. 2022, 2023 in verjetno tudi letos garantirano prvak Red Bull, tudi brez Maxa. Dobro jutro ????
kolesarxy10.04.2024 14:00
Če gledamo osnove matematike, meni nekaj pravi, da če ne bi bilo Maxa bi imel Perez drugega moštvenega tekmeca. Kako bi se razporedile točke, je potem že druga zgodba.
deyych10.04.2024 18:02
Avtomatično normalno bi imel več točk, kar pa ne pomeni da bi bil prvak tako kot trdiš.
Aventador11.04.2024 02:56
Maxovim zaljubljencem ocitno mankajo osnove matematike. Brez Maxa dobi Perez avtomatično več točk, poleg tega dela moštvo izključno zanj. 2022, 2023 in verjetno tudi letos garantirano prvak Red Bull, tudi brez Maxa. Dobro jutro ????
kolesarxy11.04.2024 12:02
Aventador, kako je sedaj z osnovami matematike? Ker ob Perezu bi še nekdo dirkal....
Neobremenjen11.04.2024 14:39
Kolikor jaz spremljam F1 tudi ob Maxu nekdo dirka, pa je Max vseeno prvak. Aventadorjeva matematika kar klapa. Daj namesto Maxa enga levega voznika ala Ocon ala pa Džoua, pa bo slika popolnoma ista, s tem ,da bo imel tako Perez 77 točk, drugi voznik pa 64, pa bom prej rekel da manj, bistveno manj.
kolesarxy11.04.2024 15:23
Če bi bila ista slika, potem bi lani moral imeti Perez toliko drugih mest kot Max prvih. Potem matematika klapa.
Neobremenjen11.04.2024 19:33
Kolesarsky, z lahkoto. Sam naj RB tri leta zapored dirkalnik za Perezov stil vožnje dela, pa bo. ????
kolesarxy12.04.2024 06:17
Kaj pa če bi imel Perezov moštveni tekmec enak stil kot Perez? JAz ne vidim garancije da bi bil Perez ravno tako uspešen. Preveč niha ...
© Copyright 1999-2026 Avtomanija