Audi se zateka k skrajnim ukrepom
Carine

Po podjetju Jaguar Land Rover je enako odločitev sprejel tudi Audi in začasno ustavil uvoz svojih avtomobilov v ZDA. Podjetje je v ponedeljek potrdilo, da bodo vsa vozila, ki so prispela v ZDA, hranili na mestu dostave in jih ne bodo predali trgovcev.
Po poročanju časnika Der Spiegel Audi poziva prodajalce v ZDA, naj se osredotočajo na zmanjšanje trenutnih zalog, ki zadoščajo za približno dva meseca. Za nekaj več kot 37.000 avtomobilov, ki so že v ZDA, namreč nove carine ne veljajo in jih prodajalci lahko prodajajo po starih cenah.
Audi namreč v ZDA nima lastnega proizvodnega obrata, njegova vozila za ameriški trg pa proizvajajo v Mehiki, Nemčiji, na Madžarskem in Slovaškem.
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even7708.04.2025 03:06
Se pravi - si naročil svoj avto in zdaj ne moreš do njega? Domnevam, da je tako. Ker ne gre za svtomobile, ki bi bili vsi, razen barve, kar enaki in naročeni v zalogo… One druge, ki naj bi zadošċali za 2 meseca, pa so verjetno tudi naročali za končnega/znanega kupca ali? Vendsrle je to Audi, ne -ne vem - Chevy nižjega razreda…
RenaultF108.04.2025 05:08
Heh, a misliš da je vedno 100% avtov narejenih za znanega kupca ? Po mojem ne, in mnogo kupcev se odloči za avto, ki je na zalogi, saj je pač tam in je ponavadi tudi kakšen popust. A res nisi še nikoli avta kupil ?
7even7708.04.2025 07:43
Eh, ja, @RenaultF1, ne boš verjel, ampak ne bom niti našteval, koliko avtomobilov sem doslej že (lahko) zamenjal in - tudi tega mi
morda ne boš verjel - razen v zgodnjem začetku 90-ih (se mogoče tudi ti spomniš?), ko ni bilo mogoče avto sestaviti in naročiti čisto tako, kot dandanes - so bili vsi do zdaj trenutnega povsem novi. Verjemi pa, da imam izkušnje pri prodaji in trżenju vozil že izpred več kot četrt stoletja in tako vem, da ni ravno toliko vozil, kot si očitno misliš ti, naročenih v zalogo! Sploh ne pri znamkah, kot je (tudi in ne le) Audi. Jp, nekaj izhodiščnih, vstopnih modelov, ki so namenjeni nezahtevnim naročnikom in flotam že, sicer se pa avto za 60, 70k€ ne jemljejo iz zaloge, ker je vseeno, kakšen je. Še splohk, ker se izbere vse kaj drugega, kot le barva vozila… Nismo pa vsi enaki, tu ti dam pa prav.
macolar08.04.2025 10:46
Če je to neprodana zaloga je to neprodana zaloga. Morda celo alarmanten podatek da jim avtomobili stojijo na hofu in se jih že zdaj ne kupuje. Podobne težave ima tudi Stellantis. Jeepe in Dodge imajo skoraj enega na drugem.
7even7708.04.2025 13:55
Ja, se strinjam - če so tam, so tam. Pa čeprav to ni ok. Nikomur, po moje.
macolar08.04.2025 14:48
Predvsem to ni ok ker so že pred carinami vsi nabijali cene. Počasi se to maščuje. Sploh Jeepov skoraj nihče več ne povoha ker je šla kvaliteta strmo dol, cena pa gor.
7even7708.04.2025 15:39
Ja, se strinjam - če so tam, so tam. Pa čeprav to ni ok. Nikomur, po moje.
donfajdon08.04.2025 19:56
@7even77 ameriski trg je malce poseben. 95% jih hoče vse imet prec. Zato so tam avti na zalogi, redko kdo naroca v tocarno, kot pri nas. Toliko Bentleyev kot sem videl tam na skiraj ne-varovanem parkiriscu dealerja, vseh barv…oprema je pa ponavadi tipa VSE
alfafil08.04.2025 23:03
Trumpek trdi, da nihče ne kupuje njihovih znamk v EU. Seveda ne! Kaj pa naj kupim? Zakaj pa Američani kupujejo naše znamke, pa je jasno. Ker imajo kaj.
7even7709.04.2025 07:02
Morda samo poglej nekih štiri ali pet komentarjev nad zdaj tem mojim, @Donfajdon, pa boš videl, da nekako kar poznam situacijo naročanja/prodaje in kar je še teh aktivnosti v tem "našem" avtosvetu. Ker sem bil nekoč precej neposredno vpet vanj, namreč. Ja, seveda pa imaš kar prav, da so ameriške navade nakupovanja/naročanja prevoznih sredstev nekoliko drugačne od teh naših, na stari celini. Oni imajo namreč radi bolj enostaven, preprost, pa čeprav ne tako individualen slog nakupa, na kar so jih navadili že davno tega Azijci, ki imajo precej enak način prodaje "worldwide" (ker je njim to enostavneje) - torej t.i. "zaklenjene pakete", ki jih dejansko sploh ne moreš kombinirati drugače, kot so po posameznem modelu vnaprej določeni ali jih kaj preveč širiti, torej dopolnjevati. Tako so enote lahko sestavljenehitreje, dobavni roki krajši, posledično tako lahko izpolnijo pričakovanja mnogih, ki niso/ne želijo/ne zmorejo biti preveč zahtevni. Od tod potem tudi zaloge, ki morda potem ne gredo zmeraj "za med" ali pa so znane že celo vnaprej. In ja, drži, v ZDA sem tudi sam ravno nedavno imel priložnost videti marsikaj in na morda nekoliko drugačen način, kot tule. Ampak tako pač je...
alfafil09.04.2025 15:40
"Zaklenjeni paketi" ja, to ima Toyota. Zelo moteče.


