Carlos Sainz - Prestop v Red Bull nikoli ni bil na mizi - Avtomanija

Prestop v Red Bull nikoli ni bil na mizi

Carlos Sainz

Prestop v Red Bull nikoli ni bil na mizi

29.05.2025 21:01

Velik del lanske sezone smo ugibali, kam bo odšel Carlos Sainz iz Ferrarija in marsikdo je pričakoval, da bo zamenjal Sergia Pereza v Red Bullu. A to se ni zgodilo, zdaj pa je Sainz nekoliko osvetlil takratno dogajanje.

Urša Prosenjak HB Press

V pogovoru za podcast El Cafelito je Sainz razkril, kako je potekal dialog z Red Bullom glede morebitnega sodelovanja za sezono 2025. »To ni bilo nikoli zares na mizi. Seveda sem govoril z Red Bullom. A jih to ni zanimalo. Iz enega ali drugega razloga do dogovora ni prišlo,« je povedal iskreno.

Na vprašanje, kaj se je dogajalo v ozadju, je odgovoril: »Mislim, da tisti, ki dobro poznajo Formulo 1, vedo, zakaj me Red Bull ni želel. Nimam nič proti njim in njihovim odločitvam, a sem moral svojo prihodnost zgraditi drugje.«

Ko so ga vprašali, ali je imel Verstappen kakšno vlogo pri odločitvi Red Bulla, pa je Sainz odgovoril nekoliko skrivnostno: »Ne vem, vprašajte njega. Ne veste, kaj pomeni zgraditi si življenje z nekom drugim.«

Sainz tako sezono 2025 začenja z novo ekipo in novimi cilji, a brez dvoma s samozavestjo, da spada v elito – tudi če mu je Red Bull obrnil hrbet.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
cosword9929.05.2025 21:08
Sainz trenutno zame št 1 na štartni listi. Ne navijam za nobenega šoferja ker moj edini ki sem navijal je žal nepokreten, ampak on ima zame nekaj več
sya_n.29.05.2025 23:15
Rdeči se lahko tolčejo po beticah, da so vzeli odsluženega, dragega, starega dirkača in odslovili Sainza, ki je odličen dirkač.
cosword9930.05.2025 08:12
Se strinjam sya_n
Tinito30.05.2025 13:29
Sainz je odličen dirkač in do konca sezone bo Williams odlično moštvo. Bodo končali na odru za zmagovalce...
paulista30.05.2025 22:47
Max ni imel nekega dostojnega voznika v moštvu razen Riciarda, ki ga je dvakrat napral enostavno je prpa kot je bil Schumacher . Ko je Schumacher prisel v Mercedes ga je Rosberg 3 x napral . Lepo je vozit najboljsi avto ko si stevilka 1... in je mostvo podrejeno sam tebi, razvoj itd..., Sainza pa je Albon deklsiral letos, Hamilton glede na razliko v letih ne zaostaja veliko za Leclerkom in ga bo dobil po tockah do konca leta
RenaultF131.05.2025 10:53
Ah paulista, a Lojz je imel pa vedno najtežje nasprotnike, seveda pri vas to ne šteje de je bil absolutni ljubljenček Rona in tota ? Da o Lauri sploh ne govorim. Zdaj ko je pri ferrariju nekako enakovreden položaj pa naenkrat zaostaja. Hm zakaj neki
Advokat31.05.2025 11:20
paulista: Lojza je dvakrat Russel napral. In to celo prvo leto ko je bil Rookie in je bilo moštvo absolutno podrejeno Lojzu. Da bo pa Čarlija dobil, je pa lahko le, če bo imel Čarli velike tehnične okvare tekom sezone, da ga bo kdo večkrat ven spravil iz dirke. Najbolj verjetno je, da bodo le tvoje mokre sanje.
paulista31.05.2025 12:36
Schumacher in Max sta dosedaj veliki prpi. Nihce od njiju ni dirkal ali premagal svetovnega prvaka v isti ekipi...pustimo se presenetiti. Hamilton je dirkal z svetovimi prvaki Alonso, Button in Rosberg, ni vedno dobil bil pa je boljsi od njoh skupno gledano tud od Russela v tockah skupno v 3 letih... Ko bo Max dirkal in premagal svetovnega prvaka v ekipi se mi javite
Advokat31.05.2025 13:16
Ko je dirkal z Rosbergom, ta ni bil svetovni prvak. Paulista vsi so prpe, Šumi in Max kot praviš, Lojze pa, k je kot 7x prvak, v moštvu ki je bil podrejen njemu izgubil proti Rookiju. To se še nikoli prej ni zgodilo.
Senna4Ever31.05.2025 14:02
Kako da ne? Alonso je leta 2007 kot aktualni 2x svetovni prvak izgubil (oz. bil izenačen) z rookiejem.. In še to, Russel ob prihodu v Mercedes ni bil več rookie.. Nisem za nobenega kot tudi ne proti nobenemu, ampak dajmo pogledat dejstva.
Neobremenjen31.05.2025 15:15
Advokat, Proti kateremu Rookiju je LH izgubil kot 7x prvak??? Si se malo v glavo udaril? Na pamet pa res ni treba bedarij pisat. Če že stresaš statistiko, vsaj dejstva preveri.
RenaultF131.05.2025 16:54
No Senna dajmo res dejstva preveriti, lh je bil že v prvi sezoni šefov ljubljenec, ne Alonso. In še to kolikor se spomnim sta imela enako število točk torej ga ni premagal . Dejstva a ne ????
paulista31.05.2025 17:30
2007 je bil Hamilton 2. v skupnem pred Alonsom!! torej je premagal svetovnega prvaka...ni se bal vozit z nikomer!!! v karieri. Verstapen ima v klavzuli take pogoje kot jih je imel Schumacher... torej za sebe prednost pred voznikom v mostvu... Max je Sainza blokiral za prihod v Red Bull to je jasno...kar je med vrsticami Sainz tudi povedal , ne bom rekel da je Sainz boljsi od Maxa ker NI... zame je Max sam reva ... za razliko od Hamiltona
xrenaultx31.05.2025 17:41
Dejstvo je, da si Hamilton ni nikoli bal nobenega voznika. Ni blokiral prihoda Buttna, ki je bil svetovni prvak. Šel je k Rosbergu. Ni blokiral prihoda Russlla, in sedaj je šel š k Leclercu? Kdo izmed dirkačev F1, se lahko pohvali, da je vozil proti tako dobrim moštvenim kolegom? In dejansko je čisto vsakega izmed njih vsaj enkrat premagal. No za Alonsa je pač dvoumno, ker sta bila izenačena po točkah, tudi po končnem rezultatu pa je bil pred njim. Za Leclerca pa še počakajmo. In dirkalnik se nikoli ni razvijal samo za njega, za razliko od Max-. Max se pač boji močnega moštvenega kolega, ki bi imel iste pogoje kot on. To je pač realnost.
Neobremenjen31.05.2025 17:42
RenaultF1, Uradni podatki navajajo, da je bil LH 2, FA pa 3, čeprav sta imela enako število točk. Najbrž šteje še kaj drugega kot le točke, če je po točkah neodločeno. ;)
Neobremenjen31.05.2025 17:50
RenaultF1, Sem šel preverit, oba sta imela po štiri zmage, a je bilo poleg tega LH 5x drugi, Alonso pa 4x, torej je LH premagal svetovnega prvaka. Upam, da je zdaj razčiščeno.
Igor123431.05.2025 23:02
Advokat, predlagam ti še eno spremembo nicka. Po matt-u in Advokatu ti predlagam nick Tožilec. Ker zelo rad obtozujes Lojzeta vsemogocih zadev, zgleda, da ti je res trn v peti. Kakorkoli, tvoje delovanje je jalovo. Vsi, ki se spoznamo na F1, dobro vemo, zakaj je Russel osvojil par tock vec od Hamiltona. Pomanjkanje motivacije ob prevladi Maxovega Red Bulla. Simpl ko srpski pasulj, le razumeti moras ta sport. V Ferrariju mu gre vedno bolje. Poznamo razloge za njegovih 3 do 5 desetink kvalifikacijskega kroga napram Charlesu. No, danes jih ni bilo vec. Pravi navijaci F1 mu zelimo , da je uspesen. Prav tako Tsunodi, ki je danes pogorel. Pa vsem ostalim. Vi zajedavci pa le dalje udrihajte in iscite napake 7 kratnega svet. prvaka. Zalostno.
Igor123431.05.2025 23:10
Advokat, predlagam ti še eno spremembo nicka. Po matt-u in Advokatu ti predlagam nick Tožilec. Ker zelo rad obtozujes Lojzeta vsemogocih zadev, zgleda, da ti je res trn v peti. Kakorkoli, tvoje delovanje je jalovo. Vsi, ki se spoznamo na F1, dobro vemo, zakaj je Russel osvojil par tock vec od Hamiltona. Pomanjkanje motivacije ob prevladi Maxovega Red Bulla. Simpl ko srpski pasulj, le razumeti moras ta sport. V Ferrariju mu gre vedno bolje. Poznamo razloge za njegovih 3 do 5 desetink kvalifikacijskega kroga napram Charlesu. No, danes jih ni bilo vec. Pravi navijaci F1 mu zelimo , da je uspesen. Prav tako Tsunodi, ki je danes pogorel. Pa vsem ostalim. Vi zajedavci pa le dalje udrihajte in iscite napake 7 kratnega svet. prvaka. Zalostno.
RenaultF101.06.2025 10:37
Jaz osebno želim vsem dvajsetim dirkačem uspeh, zmage in naslove, so vendarle na vrhu dirkaškega športa. Nekaterim pa še vedno ni jasna osnovna psihologija množic. Večina sledi najboljšemu, ker se želi poistovetiti z njim, nič narobe tako ljudje funkcioniramo. Nekateri pač želimo, da ni vedno en in isti zmagovalec in da imajo vsi enake možnosti. Iz prejšnje navedbe nam je pač jasno da to ni mogoče, ker tudi mehaniki, inženirji in verjetno tudi kuharji v ekipi naravno želijo k tistemu, ki je boljši. To je boj očitno pri ekipah, ki imajo prvega voznika, torej mercedes, red Bull, ferrari. Medtem, ko se pri McLarnu dogaja trenutno ravno nasprotno, nimajo enega definiranega dirkača pač pa dva enakovredna. Kater je boljša strategija, ne vem. Za doseganje rekordov definitivno ne McLarnova, za pestrost dirk pa je to pravi recept. Kdor trdi, da lh ni imel privilegijev si močno zatiska oči, enako kot trditi, da ima Max enakopravnega sovoznika. Osebno po odhodu idola ne navijam za najmočnejšega pač pa za outsajderja. Že drugo leto se mi to zdi Norris, seveda govorim o dirkaču, ki ima možnost za naslov. ampak kot vedno je to moje osebno mnenje, enim je všeč, drugi bodo pač obremenjeni.
kimikaze01.06.2025 11:42
Kar se tiče včerajšnjih kvalifikacij, mislim , da so bolj odraz pogojev. Večina je svoj čas v drugem poizkusu izboljšala, ko se je sonce nekoliko skrilo in so se pogoji očitno izboljšali. Leclerc je pa opravil samo prvi hiter krog. Nekako dvomim, da bi Hamilton ostal pred Leclercom, v kolikor bi Leclerc opravil še ta drugi krog. Tudi jaz si želim, da se je Hamilton Leclercu približal na en hiter krog, a mislim da včerajšni rezultat še ni kak indicij tega. Drugače pa kar se tiče Hamiltona in njegovih sovoznikov. Njemu pa res ni potrebno nič očitati. Sploh ko ga primerjamo z ostalimi najboljšimi dirkači in raven njihovih sovoznikov. Še vedno pa je "avtor" enega najbolj impresivnih prihodov v F1 v zgodovini. Nekateri mu očitajo, da je kot ljubljenec Rona imel prednost. A ta prednost, je v realnosti izgledala tako, da nekdo pričakuje, da se kot dejanski rookie, ki nikoli ni odpeljal F1 dirke, prvič zares vsedeš v F1 in se boriš proti Fernandu. Nekomu, ki je "ravnokar" premagal nepremagljivega Schumacherja. Zelo malo novincev, bi tako dobro zdržalo kaj podobnega. Večina novincev bi se v takšnem okolju in ravno tako dobri podpori, "podelala". To je bil zares impresiven prikaz talenta in neustrašnosti. Zato le malo več spoštovanja, do nekoga, ki po vseh dosežkih še vedno najde motivacijo do dirkanja in to kljub temu, da so se pravila spremenila v smer, katera so po videnem njega daleč najbolj "pokopala".
Advokat01.06.2025 11:52
Neobremenjen: prehitro sem tipkal, seveda ni bil takrat Rookie, bil je novinec v moštvu ki je odlično opravil delo tudi že leto prej na eni dirki z Mercedesom.
kimikaze01.06.2025 11:52
RenaultF1, če bi zares navijal za outsiderja bi navijal recimo za Piastrija :) Nevsiljivega, mirnega, introvertiranega mladeniča za katerega pri prihodu v Mclaren nihče ni zares pričakoval, da bi lahko bil morda prej kandidat za prvaka kot Norris in za katerega so nekateri še lani zatrjevali, da ni na ravni Norrisa :)
Advokat01.06.2025 11:55
Igor1234: zakaj matt, nimam jaz nobene povezave z njim in niti ne vem kdo to je! In za kakšno obtoževanje Lojza mi očitaš? Jaz sem samo negiral Paulisto.
Advokat01.06.2025 11:58
kimikaze: če je Alonso premagal nepremagljivega Šumija in je potem Hamilton premagal Alonsa, potem vidimo kakšen monstrum je Russel, škoda da ne sedi v dirkalniku kvalitete ala Merc iz 2014.
kimikaze01.06.2025 12:09
Ampak Russel ni bil novinec v F1, Hamilton povsem brez izkušenj je pač bil. Menda se je tudi lažje dokazati ko presedeš iz manj vodljivega dirkalnika v odličnega. Ampak ja, imaš prav Russell je izjemen, zato je še toliko bolj smešno, ko nekateri razglabljajo o Hamiltonu kot povprečnem dirkaču :)
xrenaultx01.06.2025 14:29
@RenaultF1, Mercedes nikoli ni imel prvega voznika. Vsi so se lahko borili za naslov in vsi so imeli iste pogoje. Niso razvijali dirkalnika samo za Hamiltona. Prav tako so npr menjavali mehanike med Rosbergom in Hamiltonom. Kaj takega pri Max-u ne boš nikoli doživel. Ker on bo vedno dobil vse najboljše, drugi voznik je pa tak, zato ker imajo ekipe pač dva voznika. Hamiltonu je bilo pač vseeno kdo bo njegov sovoznik. In do sedaj je imel dva slabša sovoznika, pa še to vsi vemo na kakšen način sta prišla v ekipo.
xrenaultx01.06.2025 14:34
@Advokat, če bi upoštevali na takšen način, kot ti pišeš. Kako zanič voznik je potem Max, ki ga je Ricciardo premagal (čeprav je moštvo podpiralo Max-a)? Norris je pa potem tega istega Ricciarda totalno uničil! To je pač bedarija, ne moreš primerjati voznikov, med različnimi dirkalniki. Ja, Alonso je premagal Šumija, toda ali bi ga premagal če bi oba vozila Ferrari? Mogoče bi, mogoče nebi. Ali pa če bi oba vozila Renault? Mogoče bi zmagal en ali pa drugi? Zato je takšna primerjava nesmiselna. Isto kot Max-a v RedBullu ne bo premagal nihče. Če bi pa vozila skupaj v kakšnem drugem moštvu z enakimi pogoji, bi pa lahko premagalo kar nekaj dirkačev.
RenaultF101.06.2025 15:59
Xrenaultx bluzis, toto je sam povedal da je Valter vodonosa. Glede mehanikov, so se pa menjali samo enkrat in takrat je rosberg bil prvak. Niki je pa tudi vedno jasno s hamiltonom potegnil. In ne Hamiltonu nikoli ni bilo vseeno kdo je njegov sovoznik, zakaj misliš je moral Russel tri sezone v Williamsa biti ? Edino prvo leto pri McLarnu, pa še tam mislim da mu je dal Ron jasno do znanja da bo z njim potegnil, če bo dovolj dober, kar se je nazadnje tudi zgodilo.
RenaultF101.06.2025 16:05
@kimi, poznavalci vemo da piastri ni outsider, v ekipi je po mojem mnenju trenutno lando outsider
xrenaultx01.06.2025 16:46
@RenaultF1, daj razloži, zakaj bi bil Hamilton št.1 v moštvu, vzeli mehanike, ki so se izkazali za boljše in jih dali vozniku št.2? Daj malce logično razmisli. Če je št1. bi mu vedno dajali vse kar je najboljše, kot to delajo Maxu. Bottas je pa postal št. 2, ker je bil tako slab in to je postal sredi sezone, ne pa da bi mu kar na začetku vse delali proti njemu.
kimikaze01.06.2025 18:33
Russell je bil pri Williamsu tri leta, ker se je tako odločil Mercedes in ne Hamilton. Verjetno si ob konkurenčnemu dirkalniku pač niso želeli ponovitve drame. Ko se je Mercedes odločil pripeljati Russella, je lahko Hamilton hoče noče le prikimal. Hamilton je odločal samo ko je mercedes to tudi dovolil ali takrat ko je tudi Mercedes delil podobno mnenje z Hamiltonom.
© Copyright 1999-2026 Avtomanija