Juki Cunoda - Dirkalnik ni hiter - Avtomanija

Dirkalnik ni hiter

Juki Cunoda

Dirkalnik ni hiter

06.09.2025 23:09

Medtem ko je v Monzi Verstappen osvojil najboljši startni položaj, pa Juki Cunoda z RB21 ni uspel priti višje od desetega mesta.

Urša Prosenjak HB Press

Po kvalifikacijah so Japonca vprašali o Maxovih izjavah glede frustracij za volanom RB21. Odgovoril je: »Res je, nekaj frustracij je, a ta konec tedna imamo nekoliko drugačen pristop. V Q3 sem moral voditi skupino, kar smo vedeli že po drugem prostem treningu, da je tu ključnega pomena. Zavetrje na tej stezi prinese veliko, kar sem občutil tudi na tretjem treningu. Če si zadaj, je to običajno slabo, kar sem občutil v zadnjem poskusu – čeprav je bil krog dober, sem izgubil tri, štiri ovinke. A pač je, kot je. Vseeno sem zadovoljen s predstavo, najpomembneje pa je bilo, da sem se prebil v Q3.«

Dotaknil se je tudi nadgradenj na RB21: »Dirkalnik morda ni najhitrejši, a trudimo se napredovati z vsako posodobitvijo. Če primerjam s stanjem pred Belgijo, je zdaj precej bolje in se lahko osredotočim na tisto, kar imam. Razlike z nadgradnjami niso ogromne – gre za detajle, a ti so pri tako izenačeni konkurenci zelo pomembni. Moj cilj je bil že od začetka priti v Q3 in to mi je uspelo, kar je dober rezultat.«

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Neobremenjen07.09.2025 09:28
O je, je. Dirkalnik je resneto hiter, samo ti nimaš pravega stila vožnje.
RenaultF107.09.2025 09:51
Bremenjen, a pri ferrariju pa Lojz nima pravega stila vožnje ? Dejte se sprijaznit, prejšnje desetletje je Lojz dominiral tole pa je očitno maxovo desetletje tako to je. Nobena stvar ni večna.
Igor123407.09.2025 09:59
Ne spomnim se, kako je Sergio Perez ob slovesu pojasnil svoje vse večje zaostanke za Maxom. Ali sploh ni nič dejal na to temo. Ali pa ni smel. Ker on pa je bil nekaj časa tu / tu z Maxom, predvsem v prvi polovici sezone 2023, ko je celo vodil nekaj časa v točkovanju. Spomnim se, da je takrat v tem zanosu dal nekaj zelo optimističnih izjav, ki pa nikakor niso bile po godu Helmutu Marku. In od takrat dalje je šlo pri Perezu samo še navzdol. Slučaj ali drug pristop Red Bulla do svojega 2. voznika?
Neobremenjen07.09.2025 09:59
A hahahhahaha, RenaultF1, dej malo se zresni, no.
ferrarif107.09.2025 10:25
Zanimivo, da Perez ni bil toliko zadaj kot sedaj Cunoda? Pa sem mislil, da je Perez slab.
scythe07.09.2025 10:35
Pozabljate, da je bil tale osnova dirkalnik RedBull narejen za Maxa.
König07.09.2025 16:25
Ah dajte no, narejen za Maxa... Drugi dirkač pa kaj, ima premali sedež, ne seže do pedalov al kaj? :) Res je, da v tem športu odločajo malenkosti, ampak pravi šampioni so se vedno znali takoj prilagoditi na karkoli so jim dali v roke. Max je pač generacijski talent in iz tega avta vleče čuda. Poglejte samo MotoGP, kjer Bagniaja naenkrat poleg Marqueza zgleda kot nek podpovprečen dirkač, in to na istem motorju, ki je bil razvit kao za njega
Neobremenjen07.09.2025 16:40
König, a se ti mal norca delaš? :) Sam vprašam. Vleče čuda :) LOL, Ja, ne doseže do pedal. Pa kake ti streljaš???!?! A si pijan? Še tebi prilimam, pa si vbijte v te vaše glave: https://www.youtube.com/shorts/t6fLlAqG-lY Upam da smo zaključli z vprašanjem ali je ali ni avto že nekaj sezon iz nadgradnje v nadgradnjo delan izključno za Maxa. (opazke ala "ne doseže do pedal", "mu je premajhen sedež" itd, pa sodijo v vrtec ali pa največ za šank, pa še tam moraš met že kar nekaj rund za sabo, da izustiš tako nebulozo.
xrenaultx07.09.2025 16:57
@König, pri drugem dirkaču je ravno sedež edina stvar, ki je prilagojena njemu. Vse druga se dela za Maxa. Imaš intervju Albona, kjer lepo razloži, da se je malo navadil dirkalnika, pa so že naredili spremembe po želji Maxa in je bil na začetku. Drugi dirkač pač nima nobene besede pri razvoju. In ja pravi šampioni, se bi že prilagodili dirkalniku, toda teh pa Max ne pusti, da bi vozili proti njemu z istimi pogoji. Prav tako je tudi Cunoda priznal, da njegov dirkalnik ne nadgrajujejo, temveč samo Maxov. Še novo dno dirkalnika je dobil komaj, ko je prišel novi šef. Prej še mu tega niso dali.
scythe07.09.2025 17:08
@König Toliko kot so prilagajali dirkalnik za Verstappna in Hamiltona, tega ne bomo več videli 20 let v F1. Je sploh kateri mladi dirkač trenutno v F1, da bo ekipa vanj vlagala 5-10 let?
xrenaultx07.09.2025 17:23
@scythe, dejstvo pa je, da za Hamiltona nikoli niso prilagajali dirkalnika. Zato so ga lahko vozili tudi drugi vozniki. In nikoli ni zahteval, da bi bil št. 1v moštvu in nikoli ni govoril, kdo je lahko njegov moštveni kolega.
RenaultF107.09.2025 18:06
Smešni ste, ali mate vi slučajno vpogled v maxovo in lojzovo pogodbo da s tako zagotovostjo trdite kar trdite?
sya_n.07.09.2025 21:35
Sami doktorji...
xrenaultx07.09.2025 21:55
@sya_n., sigurno večji od tebe, ki v čisto vsakem komentarju znaš napisati samo kako odličen je Max. Druga pa o F1 nimaš pojma. Stvari, ki jih pa drugi pišemo so pač dejstva in tudi komentarji dirkačev F1. Cunuda je komaj v Belgiji dobil novo dno. Njegov dirkalnik je pa par korakov zadaj. To so dejstva. In kako se naj potem tak dirkač bori proti sovozniku?
Igor123408.09.2025 08:42
Fantje, malo spoštovanja do Königa prosim, tip je bil svojčas eden ustanovnih članov Avtomanije, torej lepo mirno. Popolnoma se strinjam z njim, drugi voznik se seveda mora znati prilagoditi na avto. Je pa tudi res, da je Max od prvega dne glavni adut Red Bulla in to vlogo je več kot upravičil. Pa še najboljši dirkač zadnjih let je. Seveda bi si Red Bull želel več konstruktorskih točk, ampak kaj naj? Naredijo avto po željah Cunode, da potem niti Max ne bi mogel izvleči maximuma iz dirkalnika in bi se oba rajžala tam okoli 8. mesta?
© Copyright 1999-2026 Avtomanija