Napoved - Prihaja prenovljena Opel Astra - Avtomanija

Prihaja prenovljena Opel Astra

Napoved
Prihaja prenovljena Opel Astra

Prihaja prenovljena Opel Astra

26.11.2025 11:47

Nemški avtomobilski proizvajalec bo v kratkem širši javnosti predstavil prenovljeno Astro, ki na ceste prihaja v prvi polovici prihodnjega leta.

Peter Pirkovič Opel

Osvežena verzija bo ponujala čistejši, ostrejši dizajn in naprednejše tehnologije, pri čemer bo posebno vlogo odigral prenovljeni obraz znamke, močno navdihnjen od koncepta Corsa GSE Vision Gran Turismo. Med najbolj izstopajočimi elementi je izpopolnjen svetlobni podpis, ki ga dodatno poudarjajo značilni svetlobni elementi iz omenjenega koncepta, in osvetljen logotip Opel Blitz, ki smo ga prvič srečali pri modelu Grandland. Oplovci obljubljajo tudi pomembne tehnološke izboljšave na področju varnosti, udobja in digitalne izkušnje, zaradi česar naj bi bila Astra v novi izdaji sodobnejša, privlačnejša in bolj udobna od dosedanjih generacij. Več bo znano v kratkem.

Prihaja prenovljena Opel Astra

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
rovokopac26.11.2025 15:25
Vedno sem navdušen, ko je v napovedih najbolj važna šminkarija. Kaj pa Peugeotov del? Motor? In podvozje. To jih verjetno ne zanima več.
7even7726.11.2025 15:34
Doslej je imel ta “nemški” (…) izdelek slogan “Najboljša od vseh”, se spomnite? Le kakšna bo odslej, glede na dejstvo, da jih hiti doslej ni za na prste obeh rok? Če bb moral, bi zelo verjetno raje posegel po izvirniku (308, ravno dobro že osvežen), se mi zdi pristnejši. Pa ne bom.
shark91126.11.2025 16:07
Rovokopač: ja pri motorjih bo verjetno kot do sedaj: Ena bo električna verzija, druga pa trivaljni blagi hibrid. Čudovito, a ne? :)
BP_11.0726.11.2025 16:20
Jih redno srečujem na cestah Evrope. Glede dizajna mi je to ena zanimivejših petvratnih limuzin. Sem vozil najetega karavana, pa sem bil prijetno presenečen, tako po vozni dinamiki, kot po prostoru. Nenazadnje pa eden od vedno manj primerkov, ki so dejansko še Made in Germany.
7even7726.11.2025 18:34
Evropa je - tudi - SLO. No, vsaj imamo se za nekoga v EU. Poanta prisotnosti tega vozila, ki sem jo želel ponazoriti, je seveda drugje. In na drugih cestah, kjer jih ni moč videti le kot zvečine službena/najeta vozila v Car-a-vsn izvedenkah, kar pa je za to znamko, sploh v DE , ne pa zgolj tam, zelo značilno.
BP_11.0727.11.2025 08:15
Samo v moji domači koroški vasici jih je 5 komadov in jih je s tem več kot pa aktualnega Golfa.... Vse od navadne 1.2, preko dveh karavanov v GS paketu, pa celo en GSE v taki zlati barvi. Kaj nam torej to pove? Verjetno samo to, da se vsak posameznik tukaj vozi po različnih cestah in niti dva od nas tukaj ne po istih. Brezvezna debata.
7even7727.11.2025 08:35
Z zadnjim stavkom si - dobro - povedal vse. Kot bi, recimo, v NM primerjal število tamkaj prevladujočih francoskih vozil nad, recimo, nemškimi. Ali kitajskimi. Aja, pa niti ni tako nepomembno, kateri od dealerjev v neki vasici je prevladujoči - regijsko se tu, v tej naši mali "Švici", kaže precej nihanj, če bi to želel ponazoriti z recimo grafom. Zato me nekje neka prevlada nekega Golfa nad nekim BMW-jem ali morda Fiatom, morda Mazdo prav iz navedenega razloga nikoli preveč ne preseneča.
Makaronarr27.11.2025 10:44
Ta nova Astra je top. Sem jo vozil na dopustu in podvozje/dinamiko moram zelo pohvaliti (Pa sem si lastil Giulio in vem kaj so dobre vozne lastnosti), medtem ko me Peugeot 308 ni navdusil nikjer (najbolj pa Peugeotu zamerim samo ergonomijo) pa ceprav gre za isto osnovo. Preden pa kupim kaj z novim 1.2 motorjem pa bom raje pocakal par let, da se pokaze ali so z verigo res zadeli "zebljico na glavico", saj drugih hib ti motorji tako rekoc nimajo.
Makaronarr27.11.2025 10:49
Golf je pa veliko drazji in obcutek v Golfu je veliko bolj cenen in plasticen kot v Astri. Cisto razocaranje, ker se delajo pri VW, da so nekaj, kar niso. So pa "cheap" znamka s premijskimi cenami.
shark91127.11.2025 12:46
Makaronarr, zdaj pa pišeš neumnosti....občutek v Golfu je definitivno boljši kot pa v Astri, ki je res cenena in plastična
BP_11.0727.11.2025 12:59
Tudi jaz pri svoji izkušnji z aktualno Astro nisem zasledil cenenosti. Pa sem iz CX60 navajen vrhunskih materialov in obdelave.
7even7727.11.2025 13:09
Glede na to, da kar vem, kako se pelje in je narejen V60 CC, so mi zadeve jasne in ja, @BP_, se do neke meje glede tega mirno strinjam, ne pa povsem. Malo jectreba sem in tja zamižat. No, glede Opla, ki je pač pistal Francoz (znak gor ali dol), pa pritrdim tudi @Sharku. Med komentiranima modeloma primerjave ni. In to brez zatiskanja oči. Ja, Astra je imela potencial, a so ga uspešno zatrli. Naj bi jim z osvežitvijo to uspelo popraviti? Ne verjamem. Sicer pa… Če pogledam stanje na SLO cestah, me čudi, da ob vsej tej kakovosti in več kot ugodnih pogojih financiranja teh avtov ni na cestah vsaj za vzorec več. Celo flotni odjemalci (ne vom jih posebej omenjal) niso pretirano navdušeni nad “nemškimi” Peugeoti. Tudi preoblečenega 5008 -Grandlanda - ne videvam skorajda nič, upoštevaje službena vozila. Zanimivo.
BP_11.0727.11.2025 14:01
Eno je cenenost, drugo je pa (višja) kvaliteta materialov. Tu dajmo ločit vsaj to. Jaz tudi Dacie ne bi označil za ceneno, čeprav je povsem plastična - ampak zato dobro narejena.
7even7727.11.2025 14:31
Potem si morda in spotoma oglej izdelavo in uporabljene materiale na Novi Grande Pandi. Morda boš istega mnenja, kot sem sam. Ne govorim o kakovosti a lá recimo VW in še višje, a če je Dacia tista, ki naj bi z uporabi prijaznimi materiala tvorila nek okvir vsaj solidnega do zelo dobrega, potem ga omenjena nova Panda gladko preseže in nadgradi. Povsem resno. Takoimenovana “cenenost” tu ni šla mimo.
BP_11.0727.11.2025 14:56
Pa bom drugače povedal... se spomnite tistih gladkih penasto/plastičnih površin iz azijcev v 90-ih oz. iz ameriških vozil? Obup za pogledat, še bolj obup za pošlatat, držalo je pa desetletja brez najmanjših problemov. Ali je bilo to ceneno ali poceni? Poceni ja, ceneno pač ne. Še enkrat poudarjam, da Astra predikata "ceneno" nikakor ne zasluži, se pa povsem strinjam, da obstajajo znamke, ki te stvari še dodatno nadgradijo. To se pa seveda tudi plača. Zastonj v življenju ni nič. Tudi T-Roc je bil plastičen, pa je moral VW to spremenit, ker so stranke pričakovale (za ta denar) vse kaj drugega.
Makaronarr27.11.2025 15:27
Vedno je treba primerjati osnovne modele, ker premium materijale ki mi jih Golf ponuja za doplačilo skoraj polovice avta me ne zanimajo
7even7727.11.2025 17:53
Opel se je v svoji zgodovini, žal, res velikokrat moral reševati, tudi z Merklovo, ker so bili GM-ovci pač nesposobni in povsem nekooperativni. Vseeno, tako nekakovostno, kot je to dandanes, pa ni bilo niti takrat. Zdaj ali je ceneno, poceni, neadekvatno s pričakovanji je v vsakem oziru… In to vse predvsem zato, ker je tisto, kar je nemškega tej znamki sploh ostalo, samo še ime. Ko smo že pri tem in zgolj mimogrede - razredni primus, Golf, niti enkrat samkrat v svoji dolgi zgodovini recimo nikoli ni zamenjal imena. Še več - skozi desetletja smo po njem poimenoval kar pričujoči razred. Vse te “male”podrobnosti povedo, če ne vsega, pa veliko. Najsi ga imamo radi ali najsi ga preziramo, vseeno je. Vsekakor menim, da ni bilo lahko vse drugače, če bi bil v preteklosti Opel tisti, ki bi nakupoval in ne tisti, ki je bil - kupljen. Tudi AGR sedeži, doplačilni sicer, ki so sami po sebi v redu, ne pomagajo dosti ob francoskih stikalih, ročicah in vzvodih ali recimo opozorilnemu zvoku smernikov, ko je slišati, kot bi Tokić znotraj igral namizni tenis. Da o motorizaciji niti ne govorim… Zdaj je vse skupaj tam, kjer je. Zato sploh vse te debate.
BP_11.0727.11.2025 19:08
No ja, reševanje z Merklovo.... ona je hotela takrat Opel prodat Rusom, še pomnimo? Primus je bil pa zakonsko zaščiten (VW-Gesetz) od '45 pa do '98. Pa pustimo to. Po WW1 Nemčija ne plačuje vojnih reparacij (umetno povzročena hiperinflacija), Francozi zasedejo Porurje, Američani vzamejo podjetja, med katerimi je bil takrat tudi Opel. Pride WW2, Opel spet nemški, dela tovornjake za Wehrmacht, po vojni preide spet v ameriške roke, tokrat amiji vzamejo nazaj kar že od prej smatrajo za svoje. Nova ZRN uvede VW-Gesetz, da ne bi še enkrat izgubila proizvajalca avtomobilov. GM-Opel sodeluje v povojni obnovi Nemčije, postane največji, dokler se v osemdesetih ne spremeni v pralnico denarja za GM. Menedžer Lopez na začetku 90-ih znamki uniči sloves z varčevanjem na protikorozijski zaščiti. Kasneje se Lopez zaposli pri VW, kjer podobno uniči Golfa III - VW ob usodi Opla hitro dojame da je Lopez šušmar in ga še pravočasno odpusti. Opel pa je gotov, čeprav so se v okviru danega v Rüsselsheimu prav nečloveško trudili, da bi še kaj šlo naprej. Po letu '99 je protikorozijska zaščita vrhunska (izjava ADAC), podvozje Flexride, Wattov člen zadaj, omega V8 v razvoju, turbo V6 motorji, dirkalnik za DTM, razvijajo za cel GM (ITEZ), luči, sedeži jim ni para na trgu .... ni pomagalo nič.... Tale Astra je pa spet, glede na razpoložljivo, dober avto. Ne bi tega trdil, če ne se ne bi sam o tem prepričal.
© Copyright 1999-2026 Avtomanija